Бүгінгі мектеп

Қайырымдылық пен әсемдік үндескенде

Қайырымдылық пен әсемдік үндескенде

Қостанай қаласындағы физика-математикалық бағытындағы Назарбаев Зияткерлік мектебінің 10 жылдығына орай, қаламыздағы ...
02.05.2024
191
Өңір ұстаздары дүбірлі додада

Өңір ұстаздары дүбірлі додада

Елордадағы Жақсылық Үшкемпіров атындағы жекпе-жек сарайында сәуірдің 17-19 аралығында «Мас-рестлинг» (таяқ-тарту) ұл ...
24.04.2024
273
Шәкірттердің мерейі үстем

Шәкірттердің мерейі үстем

Мамандардың пайымдауынша, кез келген баланың бойында бұғып жатқан талант пен дарын болады. Тек оны дер кезінде ашып, ...
19.04.2024
415
Ұлттық ойындарды дамыту

Ұлттық ойындарды дамыту

Қазақ халқы мақалдарында «Тәрбие – тал бесіктен» деген бар. Бұл мақалдың түбінде терең мән жатыр. Қазақ халқы мәдени ...
17.04.2024
263
Мектептегі тәрбие жұмысының үлгісімен

Мектептегі тәрбие жұмысының үлгісімен

Қазіргі кезде өсіп келе жатқан ұрпақты тәрбиелеудегі негізгі мақсат – қоғамға пайдалы, үлкенге құрмет көрсетіп, кіші ...
05.04.2024
406

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.