Колледждер/ЖОО

Жастар басқарма жұмысымен танысты

Жастар басқарма жұмысымен танысты

Қостанай жоғары педагогикалық колледжінің 3-курс студенттері үшін Қостанай облысы білім басқармасында Ашық есік күні ...
02.05.2024
216
Ұмыт қалмасын ұлттық ойын

Ұмыт қалмасын ұлттық ойын

Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжі, «Серіктестік алаңы» жобасын іске асыру аясында, Жол картасының іс ...
29.03.2024
224
Талапты бала талпынған құстай

Талапты бала талпынған құстай

Оқу орындарының алдындағы басты міндет – жас ерекшелігіне, қабілеттеріне қарай түрлі әдіс-тәсілдермен, оның ішінде ғ ...
29.03.2024
342
Қазақ киносының саңлағы

Қазақ киносының саңлағы

Шәкен Аймановтың 110 жылдық мерейтойына орай Қостанай қызмет көрсету саласы колледжінің 1-курс студенттері Ы.Алтынсари ...
22.03.2024
253
Арқалық аспанында ән қалықтағанда

Арқалық аспанында ән қалықтағанда

Арқалық қаласындағы Н.Құлжанова атындағы Торғай гуманитарлық колледжінің қабырғасында, саз бөлімінің жұмыс жоспарына ...
15.03.2024
333

Реклама

Трогательное суеверие заключается в том, будто благодаря знанию всё большего числа фактов человек приходит к знанию действительности. Сотни разбросанных, не связанных друг с другом фактов вбиваются в головы учеников; их время и энергия заняты заучиванием всё большего и большего числа фактов, так что для мышления остается мало времени и сил. Несомненно, мышление без знания фактов остаётся пустой фикцией; однако одна только «информация» может оказаться таким же препятствием для мышления, как и её отсутствие.

Я никогда не учу своих учеников, я пытаюсь только обеспечить условия, в которых они смогут учиться. Учителю необходимо узнать об интересах ученика, увидеть в нём потенциал и бросить все силы на его развитие. Причём сделать это так, чтобы ребёнок хотел учиться и мог это делать.